- Startsida
- Bygga, miljö och infrastruktur
- Bredband och TV
- Kundtjänst och support
Kundtjänst och support
Välkommen att kontakta vår kundtjänst eller kom och besök oss på Vegagatan 14 i Vännäs.
Längre ner på sidan kan du läsa "Vanliga frågor och svar" inom bredband och tv.
Kontaktuppgifter
Vännäs kommun
Vannas.net/Vännäs Kabel-tv
Vegagatan 14
911 81, Vännäs
Telefon: 0935-392 22
Besökstider
Måndag - Onsdag 08.30-12:00
Torsdag 13:00-17:30
Fredag 08.30-12:00
Vardag före helgdag 08.30-12:00
Fredag efter Kristi himmelsfärdsdag är det stängt.
Kontakta kundtjänst via formulär
Här kan du skicka ett meddelande till vår kundtjänst på Vannas.net.
Vid brådskande ärenden så kontakta oss via telefon 0935-392 22.
OBS! Du som är bredbandskund via fiber ska kontakta din tjänsteleverantör för att göra felanmälan.
Beskriv felet när du ringer till oss
Tänk gärna igenom följande innan du ringer:
- Vilka lysdioder som lyser på konvertern/modemet?
- Kommer du åt delar av nätet?
Meddela även:
- Vad du heter
- På vem abonemanget står skrivet
- Adress
- Lägenhetsnummer (om du bor i lägenhet)
- Telefonnummer där vi kan nå dig
Testa din anslutning med bredbandskollen
På bredbandskollen.se kan du testa hastigheten på din bredbandsanslutning. Resultatet av mätningen kan du använda för att se om du får det bredband du betalar för hos din internetleverantör eller om det är något fel på din tekniska utrustning.
Till bredbandskollen.se Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster.
Vad händer om vi inte kommer överens
Vi försöker alltid att lösa skilda åsikter i dialog med varandra, men om vi ändå inte skulle komma överens t.ex. uppstår det en tvist gällande tolkning av avtalet så rekommenderar vi att ärendet tas till allmänna reklamationsnämnden i första hand.
Startsida | Allmänna reklamationsnämnden (arn.se) Länk till annan webbplats.