Anslagstavlor och affischering

I Vännäs kommun finns några kommunala, offentliga anslagstavlor som alla får använda. På anslagstavlan kan du informera om evenemang och aktiviteter i kommunen. Det kan till exempel vara loppmarknad, dans, bingo med mera.

Anslagstavlor finns:

• i Vännäs centrum (mellan ICA och Coop Konsum)
  • i Vännäs vid Medborgarhuset
  • i Vännäsby centrum, i parken

Så här gör du för att affischera

• Fäst affischen med häftstift eller häftklammer.
  • För att så många som vill ska få plats med sin information så är maxstorleken på affischen A3.

Städning

Fixarna städar tavlorna första måndagen varje månad. Fixarna utför olika praktiska uppdrag åt kommunens verksamheter och Vännäs Fastigheter.

Om du vill annonsera digitalt

För marknadsföring av era evenemang digitalt, besök webbsidan visitvannas.se och lägg in ert evenemang i evenemangskalendern.

Lägg gärna in en länk till ett Facebookevenemang (om ni skapar ett sådant), så länkar vi det vidare till Visit Vännäs evenemangskalender på Facebook.