Tjej som solar på en brygga och lyssnar på något via sina hörlurar

Lyssna på berättelser om Vännäs

Upptäck platsen Vännäs kommun via dina lurar. Du kan lyssna på flera korta berättelser eller poddavsnitt om vår plats via Spotify eller via gratisappen Storyspot!

Storyspot logotyp

Berättelser i appen Storyspot

Känn rysningarna från någon av våra kusliga och historiska berättelser. Bli inspirerad av information om de lokala konstverken. I samarbete med Storyspot finns spännande berättelser om Vännäs att lyssna på.

I appen Storyspot får du tillgång till alla våra berättelser om Vännäs. Du kan även få en notifikation när du går förbi ett ställe som har en story knuten till sig!

Logotypen Vännäs9000

Podden Filippa upptäcker Vännäs

När Vännäs gick över 9000 invånare startade Vännäs kommun kampanjen Vännäs 9000. I kampanjen ingick det att starta upp en poddserie. I podden Filippa upptäcker Vännäs får du följa med programledaren Filippa när hon, under 10 avsnitt, träffar olika Vännäsentusiaster och lär sig mer om vad som är bra och unikt med vår plats. Häng med!

Till podden på Spotify Länk till annan webbplats.

Du hittar podden på: Spotify, Apple podcasts, Google podcasts, Overcast, Amazon music, Pocket casts, Castbox, RadioPublic, Stitcher.